nutizie

In un passu significativu versu u miglioramentu di a sicurezza alimentaria mundiale, Beijing Kwinbon Technology Co., Ltd., un fornitore principale di suluzioni diagnostiche innovative, annuncia cun orgogliu e so strisce di test rapidi avanzate per a rilevazione di micotossine in i prudutti lattieri. Questa tecnulugia d'avanguardia hè cuncipita per dà à i pruduttori di latticini, i trasformatori è i regulatori di u mondu sanu un strumentu affidabile, in situ, per salvaguardà a qualità di i prudutti è a salute di i cunsumatori.

Latticini AFM1

E micotossine, metaboliti tossichi prudutti da i funghi, rapprisentanu una seria minaccia per l'industria lattiera. A contaminazione pò accade in diverse tappe, da l'alimentazione animale à u almacenamentu, affettendu infine u latte è altri prudutti lattieri.Aflatossina M1(AFM1), un putente cancerogenu, hè una preoccupazione maiò postu chì hè escretu in u latte quandu l'animali da latte cunsumanu alimenti contaminati da aflatossina B1. L'esposizione cronica à micotossine cum'è AFM1 hè ligata à gravi prublemi di salute, cumpresi u cancheru, l'immunosoppressione è i danni à l'organi. Di cunsiguenza, l'organismi regulatori in u mondu sanu anu stabilitu limiti massimi di residui (MRL) stretti per questi contaminanti, rendendu i testi rigorosi micca solu una misura di sicurezza ma un imperativu legale.

I metudi tradiziunali di laburatoriu per l'analisi di micotossine, cum'è HPLC èELISA, benchì precisi, sò spessu longhi, necessitanu apparecchiature sofisticate è implicanu persunale furmatu. Questu crea una lacuna critica per a necessità di un screening rapidu è in situ. Beijing Kwinbon affronta sta sfida di fronte cù e so strisce di test rapidi faciuli d'utilizà è assai efficienti.

E nostre strisce di prova di micotossine di punta per i prudutti lattiero-caseari sò cuncepite per a simplicità, a velocità è a sensibilità. A prova pò esse realizata direttamente in situ - in un centru di raccolta di latte, in un impianto di trasfurmazione o in un laburatoriu di cuntrollu di qualità - dendu risultati in pochi minuti. U prucessu hè simplice: un campione hè applicatu à a striscia, è a presenza di una micotossina specifica, cum'è l'aflatossina M1, hè indicata visivamente. Questu permette una presa di decisione immediata, permettendu a segregazione di i lotti contaminati è impedendu li di entre in a catena di furnimentu. Questu intervenimentu rapidu risparmia costi significativi è prutege a reputazione di a marca.

A tecnulugia principale daretu à queste strisce si basa nantu à principii avanzati di immunodosaggio, utilizendu anticorpi monoclonali altamente specifichi chì si leganu esclusivamente à a micotossina bersaglio. Questu garantisce una precisione eccezziunale è una bassa reattività incrociata, minimizendu i falsi pusitivi. I nostri prudutti sò rigorosamente validati per rispettà i standard internaziunali, furnendu risultati di cui pudete fidà. Offremu un portafogliu cumpletu di strisce reattive adattate per rilevà diverse micotossine prevalenti in i latticini, cumprese l'aflatossina M1, l'ocratossina A è a zearalenone, à livelli di sensibilità chì rispondenu o superanu i requisiti normativi mundiali.

Per Beijing Kwinbon, a nostra missione si stende oltre a fabricazione. Semu impegnati à esse u vostru partenariu in a sicurezza alimentaria. Fornemu un supportu tecnicu cumpletu, aiutendu i nostri clienti mundiali à implementà protokolli di cuntrollu di qualità efficaci. A nostra visione hè di rende a tecnulugia di rilevazione avanzata accessibile à tutta l'industria lattiera, da e grande imprese à i picculi agricultori, assicurendu chì i prudutti lattieri sicuri è di alta qualità ghjunghjenu à i cunsumatori in ogni locu.

Scegliendu e strisce di test rapidi di Beijing Kwinbon, ùn cumprate micca solu un pruduttu; investite in tranquillità, efficienza operativa è un impegnu per a salute publica.


Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2025