pruduttu

  • Kit di prova Elisa di l'aflatossina B1

    Kit di prova Elisa di l'aflatossina B1

    Grandi dosi di aflatossini portanu à l'avvelenamentu agutu (aflatoxicosis) chì ponu esse minacciate a vita, generalmente per danni à u fegatu.

    L'aflatossina B1 hè una aflatossina prodotta da Aspergillus flavus è A. parasiticus.Hè un carcinogenu assai putente.Questa putenza carcinogena varieghja trà e spezie cù alcuni, cum'è i rati è i scimmie, apparentemente assai più suscettibile cà l'altri.L'aflatossina B1 hè un contaminante cumuni in una varietà di alimenti cumpresi arachidi, farina di cuttuni, granu è altri grani;è ancu l'alimenti per l'animali.L'aflatossina B1 hè cunsiderata l'aflatossina più tossica è hè assai implicata in u carcinoma hepatocellular (HCC) in l'omu. [citazione necessaria] In l'animali, l'aflatossina B1 hè statu ancu dimustratu per esse mutagena, teratogena è per causà immunosuppressione.Diversi metudi di campionamentu è analitici cumpresi a cromatografia in strati sottili (TLC), a cromatografia liquida à alta prestazione (HPLC), a spettrometria di massa, è l'analisi immunosorbente enzimatica (ELISA), trà l'altri, sò stati utilizati per pruvà a contaminazione di aflatossina B1 in l'alimenti. .Sicondu l'Organizazione per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO), i livelli massimi di l'aflatossina B1 tollerati in u mondu sò stati di 1-20 μg/kg in l'alimentariu, è 5-50 μg/kg in l'alimentu dieteticu di bovini in u 2003.

  • Elisa Test Kit di Ocratossina A

    Elisa Test Kit di Ocratossina A

    L'ocratossine sò un gruppu di micotossine prodotte da alcune spezie Aspergillus (principalmente A).L'ocratossina A hè cunnisciuta per esse in commodities cum'è cereali, caffè, frutti secchi è vinu russu.Hè cunsideratu un carcinogenu umanu è hè d'interessu particulari perchè pò esse accumulatu in a carne di l'animali.Cusì a carne è i prudutti di carne ponu esse contaminati cù sta toxina.L'esposizione à l'ocratossine per via di a dieta pò avè una toxicità aguda per i reni di mammiferi, è pò esse carcinogena.