Yuzhno-Sakhalinsk, 21 d'aprile (INTERFAX)– U Serviziu Federale Russu per a Surveglianza Veterinaria è Fitosanitaria (Rosselkhoznadzor) hà annunziatu oghje chì l'ova impurtate da u Krai di Krasnoyarsk à i supermercati di Yuzhno-Sakhalinsk cuntenenu livelli eccessivi d'antibiotici chinolonici, cù residui di ciprofloxacina chì superanu i limiti di duie volte è enrofloxacina chì supera i standard di quasi trè volte. Questu incidente di sicurezza alimentaria hà suscitatu una riflessione in tutta l'industria nantu à l'aghjurnamentu di e tecnulugie di rilevazione.Beijing Kwinbon, un innovatore cinese, hè diventatu un attore chjave in i sistemi mundiali di sicurezza alimentaria cù e so strisce di test rapidi d'oru colloidale, chì dimustranu prestazioni eccezziunali in a rilevazionechinoloni.

I testi di laburatoriu anu revelatu chì, mentre i campioni d'ova implicati anu passatu 32 indicatori di sicurezza di rutina, ùn anu micca riesciutu à rilevà i risichi nascosti di residui d'antibiotici. U Chief Technology Officer di Kwinbon hà sottolineatu chì e so strisce di test rapidi d'oru colloidale per i chinoloni utilizanu a tecnulugia di rilevazione multiplex, chì permette u screening simultaneu di ottu chinoloni cumuni, cumpresiciprofloxacina è enrofloxacina—cù una sensibilità di 0,5 μg/kg, pienamente conforme à i limiti di residui di l'UE è di a Russia. «A nostra suluzione di screening in situ furnisce risultati in solu 15 minuti, quasi 100 volte più veloce di i metudi di laburatoriu tradiziunali», hà enfatizatu u funziunariu.
A svista palesata in questu incidente s'allinea precisamente cù i punti di forza tecnologichi di Kwinbon. U Sistema di Rilevazione Rapida di a Sicurezza Alimentare GT-810 di a cumpagnia, accumpagnatu da strisce reattive specializate, permette l'interpretazione visuale senza equipaggiamentu prufessiunale. L'operatori cù una furmazione minima ponu fà screening precisi in aziende agricole, centri logistichi o punti vendita, riducendu i costi di l'85% paragunatu à i metudi di laburatoriu. U pruduttu hà ottenutu a certificazione GOST-R in Russia è hè largamente implementatu in l'imprese di trasfurmazione alimentaria in l'Estremo Oriente.
In particulare, Kwinbon hà sviluppatu un portafogliu cumpletu di rilevazione di chinoloni, cumprese carte di test à target unicu (limite di rilevazione: 0,5 μg/kg), strisce tripli (rilevazione simultanea di ciprofloxacina, enrofloxacina è danofloxacina) è kit à cinque target chì coprenu 23 derivati chinolonici. A tecnulugia avanzata di liofilizazione assicura chì e strisce reattive restinu stabili per 12 mesi à temperature chì varianu da -20 °C à 40 °C, rendendule ideali per u clima estremu di a Russia.
Un espertu tecnicu di Rosselkhoznadzor hà dichjaratu: "Questu incidente ci hà incitatu à rivalutà u valore strategicu di i testi rapidi. E strisce di test d'oru colloidale di Kwinbon anu intercettatu cù successu trè lotti di pollame contaminatu da antibiotici durante applicazioni pilota in i mercati agriculi di Sakhalin, dimustrendu a so affidabilità". I dati mostranu chì i prudutti di a cumpagnia sò avà operativi in più di 200 siti di test rapidi in tutta a Russia, cù una capacità di test annuale chì supera i 500.000 campioni.
Mentre chì e regulazioni mundiali nantu à i residui di medicinali veterinari si stringhjenu, Kwinbon sta approfondendu a cullaburazione cù i partenarii russi. I piani includenu a creazione di un laburatoriu cumunu di sicurezza alimentaria in l'Estremo Oriente per sviluppà suluzioni di rilevazione rapida per i chinoloni emergenti. L'analisti di l'industria nutanu chì l'espansione di stu mudellu di "test preventivu" risolverà e sfide di cunfurmità cù u periodu di ritirata è custruirà salvaguardie tecniche robuste per u cummerciu agriculu in u quadru di l'iniziativa Belt and Road.
Data di publicazione: 12 di maghju di u 2025