U 1 di settembre, a finanza CCTV hà palesatu a situazione di un eccessivu di diossidu di zolfu in u wolfberry. Sicondu l'analisi di u rapportu, a ragione di u superamentu di a norma hè probabilmente da duie fonti, da una parte, i pruduttori, i cummercianti in a pruduzzione di wolfberry cinese in u prucessu di l'usu di metabisulfitu di sodiu per a situazione di "migliurazione di u culore". Da l'altra parte, l'usu di fumigazione industriale di zolfu. Aghjunghjendu o trattamenti di fumigazione di wolfberry, ci serà una certa quantità di residui di diossidu di zolfu.

Sicondu i standard naziunali pertinenti di sicurezza alimentaria, u residu di diossidu di zolfu in u wolfberry risponde à i seguenti requisiti: GB 2760-2014 Standard Naziunale per a Sicurezza Alimentare, Standard per l'Usu di Additivi Alimentari. Frutti freschi trattati in superficia, livellu massimu d'usu 0,05 g/kg; frutti secchi, livellu massimu d'usu 0,1 g/kg.
Per risponde à a dumanda di u mercatu per i testi, Kwinbon lancia avà un Kit di Test Rapidu di Diossidu di Zolfu per prutege a sicurezza alimentaria.
Kit di test rapidu di diossidu di zolfu

Data di publicazione: 06 di settembre di u 2024