nutizie

U 28 di lugliu, l'Associazione Chinesa per a Prumuzione di a Scienza è a Tecnulugia di l'Imprese Private hà tenutu a cerimonia di premiazione "Private Science and Technology Development Contribution Award" in Pechino, è a realizazione di "Sviluppu di l'ingegneria è Beijing Kwinbon Application of Fully Automatic Chemiluminescence Immunoassay Analyzer". " hà vintu u Premiu di u Prugressu di a Scienza è a Tecnulugia Privata di Cuntribuzione di Sviluppu di Scienza è Tecnulugia di Cina.

L'analizzatore immunoassay automaticu di chimiluminescenza premiatu hè un strumentu di rilevazione in linea intelligente sviluppatu in modu innovativu da Beijing Kwinbon, è hè un successu speciale di ricerca scientifica per u sviluppu di i principali strumenti scientifichi naziunali.L'instrumentu integra a tecnulugia di rilevazione di poca luce, l'arricchimentu magneticu è a tecnulugia di separazione, etc., È hà i vantaghji di un altu throughput, una alta sensibilità è una rilevazione completamente automatica.Si pò risolviri effittivamenti i prublemi di a tecnulugia di dittizzioni tradiziunali, comu funziunamentu cumplessu, longu tempu detezzione è bassu accuratezza.Hè una nova generazione unica, innovativa è tecnologicamente avanzata di strumenti intelligenti di rilevazione rapida di sicurezza alimentare.

气相色谱仪Agilent 7820A

U "Private Enterprise Science and Technology Development Contribution Award" (National Science Award Society Certificate No. 0080) hè statu stabilitu cù l'appruvazioni di u Ministeru di a Scienza è a Tecnulugia è l'Uffiziu Naziunale di Scienza è Tecnulugia di u travagliu.I cuntributori eccezziunali di u persunale scientificu è tecnulugicu à ottene risultati eccezziunali in l'innuvazione tecnologica industriale, avà diventa un premiu impurtante per l'imprese naziunali di scienza è tecnulugia privata.

Cum'è unu di i 10 vincitori di u primu premiu di quist'annu, stu successu di Beijing Kwinbon dimostra cumplettamente a forza di a R&D è l'innuvazione.

Premii

Per un bellu pezzu, Beijing Kwinbon hà attaccatu una grande impurtanza à l'innuvazione scientifica è tecnologica, a custruzione di a piattaforma, a cuuperazione industria-università-ricerca, etc. Hà centri di ingegneria cumuni naziunali è lucali è stazioni di ricerca scientifica post-doctorale.L'aghjurnamentu di a tecnulugia.À u listessu tempu, hè statu stabilitu un sistema cumpletu di gestione di a pruprietà intellettuale per prumove l'innuvazione è a riforma per mezu di i diritti di pruprietà intellettuale.Finu à avà, Qinbang hà accumulatu più di 200 brevetti d'invenzione autorizati, è hè diventatu una di e cumpagnie più innovative in l'industria di teste.

 


Tempu di Postu: Aug-08-2022