nutizie

In ambienti caldi, umidi o altri, l'alimentariu hè propensu à u mildiu.U culprit principale hè u muffa.A parte muffa chì vedemu hè veramente a parte induve u miceliu di u muffa hè sviluppatu è furmatu cumplettamente, chì hè u risultatu di "maturità".È in u circondu di l'alimentu muffa, ci sò stati parechji muffa invisibili.U moldu continuarà à sparghje in l'alimentariu, u scopu di a so diffusione hè ligata à u cuntenutu di l'acqua di l'alimentariu è a gravità di u mildiu.Manghjendu cibo muffa farà un gran dannu à u corpu umanu.
U moldu hè un tipu di fungi.A tossina prodotta da u muffa hè chjamata micotossina.L'ocratossina A hè prodotta da Aspergillus è Penicillium.Hè statu trovu chì 7 tipi di Aspergillus è 6 tipi di Penicillium pò pruduce ochratoxin A, ma hè principalmente pruduciutu da Penicillium viride puro, ochratoxin è Aspergillus niger.
A tossina contamina principalmente i prudutti di cereali, cum'è l'avena, l'orzu, u granu, u granu è l'alimentazione di l'animali.
Principalmente dannu u fegatu è i reni di l'animali è l'omu.Un gran numaru di toxine pò ancu causà inflammazioni è necrosi di a mucosa intestinali in l'animali, è hà ancu effetti altamente carcinogeni, teratogeni è mutageni.
GB 2761-2017 i limiti standard di sicurezza alimentare naziunale di micotossine in l'alimentariu stipulanu chì a quantità ammissibile di ocratossina A in grani, fagioli è i so prudutti ùn deve micca più di 5 μ g / kg;
A norma GB 13078-2017 d'igiene di l'alimentazione stipula chì a quantità permessa di ocratossina A in l'alimentazione ùn deve micca più di 100 μ g / kg.
GB 5009.96-2016 standard naziunale di sicurezza alimentare Determinazione di ocratossina A in l'alimentariu
GB / T 30957-2014 determinazione di l'ocratossina A in u metudu HPLC di purificazione di a colonna di immunoaffinità di l'alimentazione, etc.https://www.kwinbonbio.com/products/?industries=2

Cumu cuntrullà a contaminazione di l'ocratossina A causa di a contaminazione di l'ocratossina in l'alimentariu
Perchè l'ocratossina A hè largamente distribuita in a natura, parechji culturi è alimenti, cumpresi granu, frutti secchi, uva è vinu, caffè, cacao è cioccolatu, erbe medicinali chinese, condimenti, conserve, oliu, olive, prudutti di fagioli, birra, tè è L'altri culturi è l'alimenti ponu esse contaminati da l'ocratoxina A. A contaminazione di l'ocratoxina A in l'alimentazione di l'animali hè ancu assai seriu.In i paesi induve l'alimentu hè u cumpunente principalu di l'alimentazione di l'animali, cum'è l'Europa, l'alimenti di l'animali contaminati da l'ocratossina A, risultatu in l'accumulazione di l'ocratossina A in vivo.Perchè l'ocratoxina A hè assai stabile in l'animali è ùn hè micca facilmente metabolizatu è degradatu, l'alimentu di l'animali, in particulare u rino, u fegatu, u musculu è u sangue di i porchi, l'Ochratoxin A hè spessu rilevatu in u latti è i prudutti di latti.E persone cuntattate l'ocratossina A per manghjà i culturi è i tessuti animali contaminati da l'ocratossina A, è sò dannuti da l'ocratoxina A. i più investigati è studiati nantu à l'ocratossina una matrice di contaminazione in u mondu sò graneddi (granu, orzu, granu, risu, etc.), caffè, vinu, birra, condimentu, etc.

Lab
E seguenti misure ponu esse pigliate da a fabbrica alimentaria
1. Strictly sceglie i manciari matiriali di salute è sicurità, è ogni tipu di materia prima vegetale animale sò contaminati da muffa è diventanu cambiamenti qualitativi.Hè ancu pussibule chì e materie prime sò state infettate durante a cullizzioni è u almacenamentu.
2. Per rinfurzà a prutezzione di a salute di u prucessu di produzzione, l'arnesi, i cuntenituri, i veiculi di turnover, i plataformi di travagliu, etc., utilizati in a produzzione ùn sò micca disinfettati puntualmente è direttamente cuntattate cù l'alimentariu, risultatu in infezzione cruci secundaria di bacteria.
3. Prestate attenzione à l'igiene persunale di l'impiegati.Perchè a disinfezione di u persunale, u vestitu di travagliu è i scarpi ùn hè micca cumpletu, per via di a pulizia impropria o di mischjà cù vestiti persunali, dopu a contaminazione incruciata, i batteri seranu purtati in l'attellu di produzzione attraversu u persunale in è fora, chì contaminarà l'ambiente di u attellu
4. L'attellu è l'arnesi sò puliti è sterilizzati regularmente.A pulizia regulare di l'attellu è l'arnesi hè una parte impurtante per prevene l'allevu di muffa, chì parechje imprese ùn ponu micca ottenevule.


Tempu di post: 21-lugliu-2021